Adlaw-adlaw

 

Karong past days (or basin month) kay dili ra kaayo busy akong life. Dili pareha atong first time nako nga naa kos sa Japan or same sa Embedded Project didto sa Cebu… or worse katong project nga sounds like buhok sa mga negra.

Pero bisag ana ang kahimtang. Feel nako kay burdened kaayo ko.. Kay naa jui days nga wala jud koe buhaton and mastress kog hunahuna kung unsa akong buhaton nga maynta makatabang sa society ug sa company nga akong ginatrabahoan nga maoi nagapasweldo nako.

SO akong routine adlaw adlaw is like this:

1. Wake up at exactly 7:45 am (pero ushay 8 na kay mas-una man makamata si winston and maligo) and take a bath.

2. Go out at exactly 9:05 am hopefully maka about sa 9:14 nga train and if dili kay naa pa man 9:21 nga train. Last chance na ning 9:21 kay if 9:30ish nga train akong masakyan, with all effort na na late na jud na. And dili ko nagagawas ug 9:00 am kay di ko ganahan naa koe makita nga other Pinoys and do the awkward greetings or worse walk together sa office. Oks ra if si Winston kay bff man mi lol.

3. Log in sa ODTR. Last time akong gicheck akong DTR pag last month and murag consistent kaayo na ang akong log in time kay naa jud na sa range nga 9:38 – 9:45. Naa pay 9:42 for four consecutive days. haha. consistent lang!

4. Check mails. Mostly kay mga ECR mails. then uban sugo gikan sa mga tatay.

5. Buhaton ang mga sugo which is uban kay dili much challenging. So mahuman ra dayon and the search for productive work items start.

6. Facebook. Twitter. Blog hopping.

7. Check Mails again. Hoping nga naay mga maabot nga something interesting.

8. Blog hopping. Eclose ang FB para later naay ilookforward.

9. Rant sa Twitter.

10. MagYahoo News labi na sa mga entertainment news.

11. Magthink nganong maayo kaayo magnihongo ning mga Hapon.

12. Magtry ug sabot sa mga gipangyawyaw sa mga Hapon if gilibak na bi ani nila.

13. Facebook. Paggiswerte kay naay notif. Kung wala kay scroll down scroll down lang pag may time.

14. Magresearch ug random topic sa google. Anything under the sun (Japanese cuisine, blog ni del, ni raisa, etc.)

15. Maghimo ug entry sa mga blogs (yes mga, daghan ni sila).

16. Blog hopping. Stalking sa FB dayon.

17. Check mails. MAgpray nga naay sugo or something.

18. Magchat sa mga friends like ni del or rahima or makibalita ni rez.

19. Scan scan sa amazon.

20. MagCR! haha. sorry tao lang po.

21. Magchat ni ate shien or someone nga work related. Chicka2x if walay work nga mahatag etc.

22. Search ug mga nawawalang kaibigan sa FB. I don’t know if nasearch na nako tanan kay basta gikan elementary hangtod hs akong gisearch ng mataimtim.

23. Magthink about life ug sa akong mga kasakit sa kinabuhi.

24. Magpractice ug alt tab kay wala pa jud ni nako maperfect kay makita japon nila nga naga blog hopping ra ko. Sala ba na nako nga wala man koe buhaton or nahuman na nako akong buhatonon. Hahahaiz and yes i do my best baya para mangita ug mga work items.

25. Inom tubig then after pila ka minutes kay adto CR.

26. Magmunimuni ug what life could have been if wala ko sa AWS.

27. FB again. Hopefully naa naa pud updates if wla kay muchat sa mga kapamilya nya mangumusta.

28. Magtry with all my might nga dili katugon. labi na if mga 12 nako makatulog the prev night kay ambot nalnag mura jud ug matagak akong mata later sa day.

29. FB.

30. LOG-out. Atong naa pa ko sa video kay i make sure nga muhawa ko ug mga 7pm kay maikog ko nila tatay ug Richard nga mouli ug sayo. Pero agad pud kay usahay sayo muhawa si Richard so sunod ra pud ko. Akong tatay kay night shift. ewan ko lang sa kanya. pero karon nga naa na ko sa wireless kay oks ra muhawa ko in proportion sa akong time in. yahey!

 

So mao to akong adlaw adlaw nga binuhatan. Wala na nako giapil akong food trips or lunch kay normal ra. Then sa gabii nig lakaw nako padong balay kay gutom na much. As in gutom kaayo pero ginathink nako nga modaut ko aning butanga.. mao ig abot jud nako kay laklak ng water para busog kunohay while maglutoluto.. Yes. Nagaluto baya ko remmber. usahay nga lang disaster pero ako japon kan-on kay sayang man. haha so bisag ang ana akong life karon, I know nga sooner kay mabusy na ko.. Nafeel lang nako. so since free as a bird pa man akong working schedule mag pinadiana ross lang sa ko nga nagaseduce while naka-afro hairdo. anah.

Leave a Reply

