Sulat sa Karingking.

Dear Crush,

Kahinumdum ka atong una tikang nakit-an nga nakakita kog mga tiny sparks sa imong palibot ug ni pop-up ang cloudsclouds sa akong ulo nga naay smiley sa yahoo messenger? Ug sa dihang nakabalo ko nga you are the one.

Ug kabaw ba ka nga ang unang words nga imong gisambit kanhi huni sa ibong adarna sa nasud sa albania? Ug sa dihang giutingkay mo ang computer parts murag giutingkay mo usab ang akong kasingkasing sa mga screwdriver ug pliers. Ug sa pagkatangtang sa HD kay kanhi natangtang pud akong kasingsing paingon sa imong strong grab. Ug sa dihang nakathink ko, Sabel, this must be love?

Ug sa dihang nagtexttext ta ug nagasabay ka sa mga igat nga mga pasundayag.
Ug sa dihang deeper and deeper i fall in love.
Ug sa dihang nakabalo ko nga ang tanan naay katapusan,
Ug sa dihang ako kay imo lamang giduwaduwaan.

Ug kalit lang nawala ang atong commu.
We seperated ways na wala man lay intro.
Imong gikalimtan… ang endless nights…
ang texts of love, ang project frights.

Wa ka karemember sa 3am chats ug sa mga pusil,
sa sweet moron ug sa friends for sale.
Ug iapil pa ta ang pizza pie, ang winamp geez,
ug ang plants versus zombies.

Nahanaw ang tanan, pagkadakong budlay.
Mahirap maglagay ng kulay sa mga bagaybagay.
Akong gitapus tanan sa akong bright eyes,
kay di nako ganahan ug tanduay ice.
And Niundang nakog stalk sa imong fb,
because it brings back all painful memories.

Ug sa dihang nakita ko nga anaa na pud kay lain,
murag lahi man to from I don’t know since when.
Ug sa dihang ang cloudsclouds di nako karemember,
kay imong nawng karon mura nag yahoo messenger.

Crush ko, ikaw nawala, wa nagpakita, wa ka nag-sure!
Since then till now, you’re not my CRUSH anymore.

Oh It's just a thought.

Continue ta sa life.

 

2 thoughts on “Sulat sa Karingking.

  1. Pingback: Makata Ba ako? | Alugbati ug Kangkong

Leave a Reply

