Falling Slowly.

 

 

Bus ng buhay.

Bus ng buhay.

 

 ♪ I don’t know you but I want you and the more with that..  ♪ ♪

While nidagan ang YCAT bus ang kanta ni kuya Glen ang giplay sa akong player. Slowly ni roll ang wheels sa bus. While nag-emote ko.

Yes, drama ni nga post.

While nagdagan ang post, murag niflash back tanang mga panghitabo sa akong life before ko naabot sa Japan. Wondering if I was blessed or I was doomed. I don’t know if unsay nasulod sa akong ulo. Tong layo pa ang time nga magbakasyon nako sa Pinas kay excited kaayo ko pero samtang nagsakay na ko ug bus padong airport kay dili na ko ganahan. Like I hate the thought nga mouli ko kay di ko ganahan makigkita ug mga taw. Nag-enlightenment moment baya akong peg for the last few months. KAnang peg nga mag-all by yourself and imong imeditate imong mga gipanghimo sa imong life. Kanang mga moments nga walay nakabalo. Ang imong mga deepest secrets nga walay nakabalo. Kana!

 ♪ ♪  Take this sinking boat and take it home, we still got time  ♪ ♪

Then ang tingog ni Kuya Glen kay haunting kaayo. Like mura kog gipaigo sa iyang kanta. Dili ang message pero ang melody kay makaliki ug kasingkasing.

**************************************************

Naabot na ko sa airport. Giplay nako in replay ang song until mahubog ko ug pinaminaw. Pawatchwatch sa gawas sa bintana (gamay ra mi sa bus). Ginathink nga if mabangga ni kay patay man. MADATO ra akong pamilya if mamatay ko aning byahia! Hahaha suicidal thoughts lang.

Sa airport kay naatbang nako si Miss Selfie! Di ko sure ug unsa iyang nationality but all i know is kusog kaayo ang shutter sound sa iyang phone and nagaclick sha not once, not twice but many times. And then naa siyay gitan-aw so niadto sha sa front row sa waiting area and then didto na pud sha nagpadayon sa iyang bisyo. So entertaining si Ate.

Mao ni ang link sa theme song na ko sa YCAT!

Leave a Reply

