The Mystery of the Extra Pillow.

Ang Bayan ko, binihag ka, nasakdal sa dusa

So sad magtravel mag-isa. Wala kay pwede itabi. Naa kay makita nga interesting and funny, wala kay choice but to keep it to yourself.

Sa akong trip back to my home-country, alone ang peg. Pagpadulong nako sa line para check-in nakita nako si Jack ug iyang yaya nga si Em (According sa post ni Jack sa FB). Ang haba ng line. Makadismaya. Naa pay mga pinoy nga nagdala pa ug mga box kay naproblema unsaon daw pagsulod sa ilang mga bag. Ang isa gitangtang na sa box ang Nike-shoes kay gipwersa na ug dasok sa bakpack ang shoes itself. Sira ang impeccable packaging effort ni NikeJapan. Ang isa pa nangatagak na ang mga cup noodles kay di najud madasok, di daw pwede man gud itape lang ang isa ka box of cup noodles daw sa isa ka bag nga gicheck-in.

After.. nagwalk na ko sa walkalator and the rest is history.

*************************************************************************************************************

Aside sa gastraight nihongo ang ate sa check-in counter maong gikabuhi kog pinakalit, gibutang pa jud ko niya sa pinakalikod sa plane. Last Row! Kanang part nga madungog nimo nig flush sa Lavatory. Ang akong atobangan kay Japanese couple nga naay anak. In fairness ang si kuya nga papa kay gipaningot much, so hot kaayo sha while caring sa ilang anak nga wala nadala sa akong orasyon kay cgg tyabaw every now and then. Akong tupad kay duha ka pinoy. Pero di man ko friendly, so wala ra ko nagchitchat sa ila kay basta ilang gistoryahan kay inom inom ug mga case sa ilimnong makahubog while nag join forces sila sa pagsolve sa 4pictures 1word. Uncomfortable kaayo ko sa akong window seat, sa random flush sa lavatory ug sa mga “Ako daw bai, murag kuan man na”.

Nakatulog ko. And then didto na nahitabo ang mystery nga dili nako masolve. Pagmata nako, duha na akong unlan. I looked around. Si kuya 4pic1word kay naay unlan and ang iyang migo pud kay naa. Nitan-aw ko ni hot papa ug iyang asawa ug ang iyang anak. Murag complete pud ilang paraphernalia. Ay ambot, natulog ko balik.

Pagmata nako kay naa japon ang mysterious unlan, para matigil ang akong suffering, wala nakoe laing choice. Ako nalng sha giadopt, and called it si pinky.

Matulog ko kuya.

 

Leave a Reply

