Volleybells.

Tall. Malaman. Strong bones.

Perfect body para volleyball sa elementary.

In contradiction sa permi pasundayag ni Rez nga varsity daw ko sa Volleyball, let me say na hindi! Hahaha. Yes I played and was part sa School’s team pero kutob ra ko sa practice. Because days before the bakbakan ng mga schools, niundang ko. Peer pressure ra man sad jud to nganong niapil ko ato. And ganahan pud ko sa thought nga ganahan akong mama nga moapil ko ug actual sport after the failure sa pagtrained nila nako ug Basket (maghimo ko other entry why i hate basketball much)

Naa koe friends pag elementary: Si Jade, Jude, Edclar, Ericka and others. Nitry-out mi. Nagpractice. Lingaw kaayo ang peg.

Sooner, nagtaktakay na ang level. Kinsa daw ang papasa sa next round of training. Anah. Ang nahitabo, si Ericka (namention na ni nako sa nga hawd kaayo magvolleyball, it runs in the blood. Palarong pambansa pud iyang ate), si Edclar ug Ako ra ang napili to level-up. Si Jude my dearest friend kay nadrop ang beauty kay putot man gud daw sha, wala daw shay future. Mean lang kaayo among coach nga di pud raba tipong matangkad. Kani jud si Sir Patentes. Na-sad ko. haha anah.

Then padayon ang practice, nawala na ang dating sigla and joy sa game. Nangulilat nako. Then eventually ni backout kay magfocus nalng ko sa akong study ug power puff girls career.

Actually di pud ko ganahan sa Volleyball team kay puno ug mga Bad Influence nga mga Diyosa. I remember well pa si “Akang”, ewan ug unsa iyang real name kay basta naa shay story nga never nako malimtan – Ang history sa iyang samad sa agtang. Ana sha napakong daw to sa notch sa lalaki nga iya untang echurva. And sa inosenti kong pag-iisip, dugay ko nakarecover ato. And eventually realized nga gibinuangan ra diay mi niya. Naa pa pud tong isa nga sigi lag igat igat sa isa ka laki pa nga member. Iyang hikapon ang dapat dili hikapon. Nga katong lalaki nga member kay one time gikaladkad sa iyang papa sa school kay abi daw bayot siya pero sure man ko nga lalaki jud to siya. Kalimot nako tanan sa ilang name, si Akang ra ang nitatak.

Ug unsa pang mga kaagi, the rest is history. Bye volleyball. I once loved you that much pero karon I had a change of heart. hahaa

Volleyball ng mga kids!

One thought on “Volleybells.

  1. Pingback: Volleyball 2 | Alugbati ug Kangkong

Leave a Reply

