American Idol Finale and Contestants Ekek

Ana sila ang AI daw karon ang pinakabati. Murag bitaw. lol. Pero bisan na, I’m a fan man gihapon ani nga show so I watched all the performances since top 10. This week will be the finale of the show with two contestants left: Caleb and Jena.

For pila na ka season, lalaki permi ang makadaog kay you know, mas daghan ra bang mga igat nga teenagers ang nagatan-aw ug mga ang ani nga talent show. So permi ang makadaug kay katong gwapo nga mediocre ug tingog ra. Di na uso ang Kelly Clarkson ug Fantasia.

Caleb: Rakista

Caleb: Rakista

But I think this season will be different kay si Caleb (though lalaki) is not your typical handsome and makahubog panti nga lalaki. So I don’t think it’s in the bag already ni Caleb. Si Caleb ang rakista. Ang tipong dili manudlay and chubby.  (Not your typical AI winner if ever)

Jena: Ewan

Jena: Ewan

Si Jena, is the pop girl nga can belt big notes. Same calibre guro sa mga usual professional singers. Di ko fan niya kay iyang mga songs kay dili ko karelate. And naay something sa quality sa iyang voice nga di nako maexplain and di ko ganahan. Though some songs niya kay nice (like creep). Malaki mashado bunganga and ang kapal ng make up.

****************

Throughout the season, naay mga contestant nga ganahan ko in a sense nga ilang songs kay akong eresearch and add sa akong playlist. Susama nila..

Malaya the Filipina

Malaya the Filipina

First, Malaya Watson. I am pro-Filipino. nyahaha. She sang “When I was your man” bsag girl sha and that song is nitatak sa akong mind and naganahan na ko sa song. Like pang karaoke na. But I know nga dili sha kadaug or even moved to top 3 kay screechy iyang voice and ako ang maglisod magtan-aw niya while mag-diva mode na.

Ang akong idol nga si Majesty Rose

Ang akong idol nga si Majesty Rose

Second, Majesty Rose. Sya jud unta akong pinakafavorite sa tanan. From elimination kay gisubaybayan na nako iyang beauty kay nice kaayo sha paminawon. Murag mofade tanang dark side sa world everytime mo sing sha sa iyang genre which is kanang murag silent nga dulot sa bukog. And then nikanta sha ug “Frozen”!And I was like bakit?? BAKKKITTT?? bati kaayo iyang version, maka gubag relasyon. and then naout sha kay pataka naman shag kanta ug mga songs. Dili bagay sa iyang tingog.

Meuse: Akala ko ikaw na!

Meuse: Akala ko ikaw na!

LAstly, Si Jessica MEuse. Mao ni akong gitawag nga artist. Dili lang sha singer and dili performer. Ang iyang calibre is so unique though some moana nga flat sha permi. I think dili. Iyang tune is so cool and honest. Kanang singing to what she believe is music without trying to sound like the original artist sa song nga iyang gipangcover. Kanang tipong makita nimo ang beauty sa song in a different way. And then nikanta sha ug Pink nga song nga dili jud bagay sa iyaha.. Nakafeel ko nga gisabotag jud nga dili sha kadaog. Ang judges kay dili pud ganahan niya kay permi bad ang ilang comment. “You and I ” & “Pumped up kicks”! Nagsubscribe pud ko sa iyang channel sa fb and nalingaw jud ko. She made me like “Jar of Hearts ” nga song. Top#4 sha sa AI.

Notable mention: Ganahan ko ni Sam Woolf kay tungod sa iyang looks and aura. Fresh and Virgin kaayo sha tan-awn. GAnahan pud ko ni alex kay everytime sha mokanta motaas ang iyang eyebrow and mura shag magmarcha.

sam

Sammy. Lovey

Awkward singers.

Alex

 

I hope nga when the week ends, si Jena ang modaog. Though di nako feel silang duha but I believe Jenna should win para maiba naman.

Leave a Reply

