I gave up sa One Piece.

One Piece: Walang Katapusang Hinagpis.

One of my likes is magtan-aw ug anime. Kanang peg nga dili masabtan ang mga opening ug ending songs pero memorize gihapon.

The earliest anime nga akong maremember nga ganahan kaayo ko tong young-age pa ko is Tondekeman! Karemember pa mong takore na time traveller? Sha yon… Plus katong Baboy nga super hero nga moingon ug “Babebobaboink!” . Idol to nakong baboya yet dili sha ang reasong nganong tambok ko sauna.

Ang first nga anime nga grabe akong addiction to the point nga magdamgo na ko about sa characters and naa jud koe notebook nga puno ug drawing nila. And naa pa koe list sa tanang items sa tanang mahiwagang sandata. Yes, it is. Flame of Recca! Gisuwat jud nako tanang names sa ilang weapons with matching kanji na parang nagbabanta na mag-kanji severe hatred ko sa  akong future life .

*****

Enough sa intro. Last year, nagsubaybay ko ug One Piece. I gave my heart to it. My tears. My soul. Every episode is like something that makes you want for more. Everyday murag more or less 10 episodes (and naa pa koe work ana) ang dapat mahuman. Gigil na gigil.

Didto nagstart akong lost of interest sa part nga niikyas si luffys sa isa ka prisohan nga naay tao nga murag lava nga malanay ang peg. Nagkaseparate sila sa iyang kaberks kay tungod atong sigig dala ug bible-ish, gipangsagpa ilang beauty. Then, si Luffy padulong para luwason ang iyang brother.

Nawad-an ko ug interest kay naglagot na ko kay dugay kaayo ang mga events mahitabo. Labi na tong nagdagan na si luffy padulong sa stage ni Ace(iyang brother). Hapit na kaayo pero i think ni last pa ug 20 episodes before sha kaabot! Imagine ang burden nga naghuwat ka from nagsugod sha ug dagan until naabot siya ngadto. Hala ha.. hindi mashadong malayo. Daghan kaayo ug drama. Daghan ug characters. Shit.

Then in the end namatay ra si Ace.

Then niadto na sila sa ilalum sa dagat then nameet nila ang malahiganti nga Serena nga later on weapon of mass destruction diay ang beauty. And dugay na pud kaayo to nahuman tong ang noah kay ibangga na sa ilang little aquarium sa ilalum sa dagat. Ako ray nagsakit-sakit sa akong heart sa paghunahuna on what will happen? what are you thinking Luffy?

So I decided nga dili na nako humanon ug taposon ko na ang among relasyon ni luffy. Dugay kaayo ang dagan sa mga events. Kung kugmo pa, palugit ra. I can’t stand the thrill and it’s becoming so unbearable. I become so uneasy and I become unhealthy. So gistop na nako tanan. Gistop na nako akong pagpapantasya ni Sanji ug Zoro. Yes. Gistop pud nako akong sense of wonder on how big ang boobies ni Robin ug Nami.

Oh Luffy say something, I’m giving up on you. And Luffy shut his mouth and that is the end of our story.

P.S. Di ko magpadool anang Bleach or Naruto. I have a feeling same lang akong kalbaryo.

Sa mga dili major cast, si Miss Boa Hancock akong favorite. Ganahan man gud kog mga lukaret.

 

Leave a Reply

