What ifs sa Life!

What if gipa-abort ko sa akong mama kay akong lola di ganahan nga manganak na pud sha’g balik?

What if wala nilayas akong mama while bata  pa ko, masclose kaha mi sa akong papa ron?

What if wala ko nigive-up sa effort sa akong papa nga tudloan ko ug basketball, basketball superstar na kaha ko ron?

What if nagfocus ko sa pagnourish sa akong volleyball skills, sporty ba kaha kaayog lawas karon?

What if wala ko nipili ug “Trade Curriculum” pag HS, makagraduate kaha ko with flying colors?

What if nitake ko ug UPCAT instead nga moattend ug party that happened sa same day, mas hayag kaha akong future?

What if wala nako gidrop akong internship sa GlobeLines, ma-manager na kaha ko didto? haha

What if nagdouble-major ko instead of mag-IT, daghan na guro kaayo kog students nga gihagbong ron.

What if wala ko nagCIT kay niana among guidance councilor nga ngano dawng dili University akong gipili nga school?

What if nag Architecture/Engineer ko susama sa permi ipush sa akong papa?

What if wala ko nag-focus ug study pag college then nagbigabiga and parewarang buhay? Mas happy kaha ko ron?

What if wala ko nisugot nga magSoftware Project tong sa Alliance, mas happy kaha akong SP memories?

What if nag-Alliance ko? Mas colorful kaha akong social life?

What if wala ko nag-AWS? Mas nadeveloped kaha akong technical Skills?

What if nag-Accenture ko? Naa na kaha koe MS Certification ron?

What if nag-Academe nalng ko?

What if wala ko nag-Japan, magstay pa kaha ko gihapon sa AWS?

What if  bootan kaayo and bible freak, mas happier kaha akong life?

What if catholic akong family, would I be the same kid karon?

What if dili ko confused, daghan na kaha kog anak sama sa giingon ni Citadel?

What if …

Maybe..

Leave a Reply

