Things I hate.

Yeah right. Aryt. Fyto!

  • Mangutang nya di mobayad. And apil na nang maglimot-limot, yang tipong act as if walang nangyari. And you talk everyday, you text, comment sa fb. Hay naku. nakakastress.
  • Moback-out sa last minute. Kanang tarong na kaayo ug plano pero sa ending dili modayon. If ayaw, ingon ug dili.
  • Always late. Naay reason maong magset ug time. I hate people nga malate permi. And then dili mo-text. Dili magparamdam. Pahulaton lang jud ka. Feeling artista. Feeling importante. $#!+. Pero naa man jud na silay reason and mawala ra akong kalagot pero di jud nako malimtan ang pungot while nagwait.
  • Apas lang attitude nga bakak. I never say mo-apas ko if I don’t mean it pero daghan kaayo kog kaila nga apas bakak and maglagot jud ko.
  • Lazy reply. Taas kaayo ko ug text or chat and moreply lang ug “ok”, “aahh”, “:)” ambot lang but it makes me feel that I’m taken for granted. Maybe anad lang jud ko ug daghan info.
  • Sigig palibre. At first abi nako joke. Once is enough pero basta permi maka-irita na. Promise. Then one-way pa jud. Di jud raba manglibre.
  • Hilaw nga tinagdan. I can feel. Kana bitawng happy kaayo ka pagkakita nimo, like old close friend then excited and full of energy kaayo ko nga “Oyyy XXXX”, then ang reply kay “Oi” nga dry kaayo. Well eff you, i don’t need you in my life.
  • Dili modawat ug pliti. Mga feeling dato, nagjeep pa pero bungol if ingnon nga palihog. Makaguba’g adlaw.
  • Babayng Pak-an. Kanang magpafeeling importante kay babae sha. Gamitong iyang pagkababay for her advancement and men are too weak to give in. Kanang moana nga “Babay man ko, dapat akoi una”, “Babay man ko, dapat sa ako na nimo ihatag”, “Babay man ko, pwede dira ko molingkod”. Well girl! I believe in a genderless world.
  • Making sayop thrice! Maglagot ko sa akong kaugalingon if balikbalik ko sa akong sayop not once, not twice pero three times na.
  • Mang-okray. Kanang taw nga walay laing makita kundi unsa ang naa sa imong lawas, the worst kay sawayon pa jud. Like “Oe ngano mao man na imong tshirt dili bagay nimo, dako ra”, “Bati man ang color sa imong buhok”, “Ngil-ad lagi imong outfit”, “Bati imong make-up”, “Aha ka nipalit ana? Kamahal pero bati.”
  • Making me an instrument for their selfish acts. Been there not once, not twice, too many to mention… Grr. Kanang “oe kuyogi ko be kay makigkita ko ni kuan”. Or let’s jam then naa diay shay kuyog then sila nag churva  churva. ako? well ewan. Kana pud isungog ko to somebody then ang nagsungog diay to ang in-love. Kanang basta naa si someone kay kusog kaayog tingog makigtabi nako. Many ways. I enjoy sometimes, pero nakakapagod din.
  • Kawatan. Di lang ug mga butang pero bisag mga ideas etc. Oks ra nako kawatan ko ug mga ideas basta iacknowledge pud tawn oe kahit kunti.
  • Tanga! Kanang mawaste ilang mga precious things tungod kay tanga. Like moadtog colon, bandera lang ang mga valuable things. Ang bag kay very vulnerable. I think dili tanga ang term kanang way sense of precautions.
  • English/Bisaya. Don’t know pero a little irritating paminawn. And labi nag naa sa cafe or resto then dagko ug tingog.
Leave a Reply

