Makasleep man ko ani oe.

<Written in Davao Conyo Language>

So lately lang jud, I payed na the fee para sa JLPT. Hindi ako mashadong ready para ani ba. I still feel na hindi pa gud ako talaga N2 jud oe. Hindi man ako maka-understand sa mga Japanese nga akong mahear everyday or while mag-bili ako ng pagkain sa mga convenient stores, or sa advertisement gud sa youtube. Asta gani kanang naay mo go here sa among place ni tatay nya magtalk sila ng mga issues regarding work, wala talaga akong maintindihan ba. So parang donation lang jud ning akong gibayad for JLPT.

Pero hindi man ako lukaret and let go lang oe. Nagstudy man pud ako kahit kunti. Nice man ang feeling nga nagalearn ko ug mga new words and sentence patterns kahit na alam ko man na around two days nga di gani nako i apply kay maforget jud na nako. Happy pud ko nga while magtoon ako gani kay makatulog ko ug sayo. And kana ganing sa office nga dilat na dilat akong mata, mag-open lang ko ug notes sa Nihongo then murag mubug-at man dayon akong mga eyebags oe, maka-nap dayon ko. Some say man gud nga napping is good man daw sa utak and body.

So hopefully, nice akong experience sa pagkatkat sa dream nga makapasar gani ko anang JLPT! Always hanging by a thread man jud akong mga scores oe. So Fingers crossed nalang. Gun-Bah-Ray-Mas.

 

JLPT by December.

 

One thought on “Makasleep man ko ani oe.

  1. haha. mejo close nagud talaga ang pag sundog mo sa Davao conyo. pero may gamay lang na something ba na maka-know ang people na cebuano/na ang naga talk. Pero overall Mr. Alugbati, ka-hawd mo talaga mag sundog2 ng mga tao ba. Like ko jud ang mga post mo. hahahah

Leave a Reply

