There is a reason for everything.

There is a reason why I wear my watch in my right hand.
a reason why I wear this black rubber bracelet with that watch for almost 6 years now.
a reason why I’m not close to my relatives.
a reason why I don’t sing “Only Hope” by Mandy Moore or “Pagdating ng Panahon” by Aiza.
a reason why I never sit in the front row.
a reason why I don’t like Linkin Park.
a reason why I like Dolly Parton.
a reason why I like Mariah Carey more than Celine but just next to Ms. Ross.
a reason why I always choose the right side of the jeepney if there is a choice.
a reason why I like Jollibee than McDo.
a reason why ang tiil sa bird sa dalan kay duha ra kabook.
a reason why napakong ko sa kabinet sa kitchen.
a reason why wala gihapon mo na-oficial pero more than oficial na inyong ginabuhat.
a reason why gitagaan ka ug workmate nga purwesyo.
a reason why gabuwag mo.
a reason why na-cut ang contract.
a reason why love was here and now you’re gone.
a reason why dili kamove-on ang other party.
a reason why nag-deactivate na pud ug fb account.
a reason why dili ka invited.
a reason why dili nako mahit ang note ni Adele.
a reason why Lyca ang nakadaug ug dili si Darren.
a reason why dili ko objectively sexy.
a reason why you commit the wrong mistakes.
a reason why you keep holding on false hopes.
a reason why wala pa ka nagresign.
a reason why sigi silag reklamo.
a reason why tanang favor adto niya permi.
a reason why nganong sigi shag smile taga storya.
a reason why nganong dili ko kadungog sa tingog sa God.
a reason why elevators are like boxes.
a reason why naay anak akong bayot nga amigo.
a reason why i can’t seem to end this entry. 🙂

Everything happens for a reason.

Leave a Reply

