People won’t believe nga mabuhat ni nako.

1. One day construction worker. As a carpenter’s son, I had my chances of playing with sands and gravel. Isa ka summer, I actually had an internship sa balay nga gitrabahoan sa akong Father dear. One day ra ko gipaduty kay ana akong Papa nagbarog ra daw ko didto. Pero as far as I could remember, nagpala jud ko sa masa nga grabe effort, nipahuway ra gani ko nya mao pajud ang time nga gitna-aw ko niya. Where is justice? haha

2. Kondoktor sa Jeep. Naa mi PUJ sa una. Ang route kay SM-Private (01G). Nangondoktor ko oe. Sa musmus nga pangingisip, nagaid akong math skills sa pagpanukli. And dili diay ko tipong nagakapyot. Naa ra ko sa front-seat. Naa gani koe friend sa una sa terminal nga kondoktor pud, giask ko niya ngano daw sa frontseat ra ko. I think older than 3 years to nako si kuya. Keber lang ko. I hate mangondoktor kay dili ko katan-aw sa akong mga tv shows.

3. Kargador ug sako sa bugas/ softdrinks case. Naa pud mi sari-sari store so since ako ra man lalaki sa among balay, ginapaaarsa ko nila ug isa ka sako nga bugas from door to the tokador. And also ako pud ang naga-arsa ug mga case sa softdrinks. Nastress akong mga ugat.

4. Nanguha ug balas (sand) sa sapa. Tupad man gud ug sapa among balay and if mag-ulan gani ug kusog, magtipon-ug ang balas. Ganahan kaayo akong papa manguha ug balas and ako iyang favorite alalay. Akoy tigkupot sa sako, tig-arsa padulong sa amo sa mga sako nga puno ug bas. Bootan pud akong Papa, dili niya pun-on.

5. Hollowblocks. Ginapugos man jud guro ko sa akong Papa nga makusgan jud. If naay magdeliver ug hollowblocks kay ako jud iyang himoong manager sa paghakot ug pagrelocate sa mga blocks padulong sa sulod sa amo. Mabughat pud kog inarsa oi. Dmd!

6. Pagpatay ug Manok. Na-MU na ko anang paggolgol sa liog sa manok. Ang gatraining nako kay si Mama. Sometimes ako ang magkupot sa mga pako ug tiil while si Mama ang maggolgol sa liog. Pero after kay ako na ang may hawak sa patalim. Mother and son bonding time.

7. Tiglabay ug iro. Don’t get me wrrong, I love dogs. Pero ginasugo jud ko nila nga maglabay ug mga puppies sa sapa. It’s against my will. Trabaho lang wlang personalan.

8. Tiglimpyo ug Tigpakaon ug Baboy. Nagbuhi pud mi ug Baboy sa una. And yes baho nga makasuka ko sa tago pero i bear it all. Love to nako si “budik” pero everything has to end. Nikuyog pa ko while gibaligya sha. Pila pud to ka baboy akong gi nurture ug love ug gipreparan ug lawg.

9. Tigsalba ug tubig para dili mausik. I don’t know but our neighborhood is prone sa mga leak sa tubo sa mcwd. And i am here ready to rescue, magdala ug mga balde kay magfree tubig gikan sa galeak nga tubo. Ana ang mcwd nga nice man daw to among gibuhat kay instead nga mawaste ang water at least naa na mi panghugas plato.

10. I cooked rice using plain kahoy. Yeah right. Dili ko dependent ug rice cooker. Kabalo ko moluto ug rice sa stove and worse sa open fire. Sa akong internship sa mga arms sa akong mama, iya kung gipasagdan. Ug sa dihang around 30 minutes pa after nako napakayo ang mga kahoy! I swear lisod jud kaayo. Pero karon kay oks na.. All you need is some rubber. Akong gigamit sa una kay papel lang.. nahorot ang isa ka basket nga papel. hahaha

11. I pick up worms like I just don’t care. Makaremember pa ko ani sauna nga friendship nako kaayo ang mga ulod sa among backyard. Big and small. I pick them up and wiggle wiggle wiggle. Hangtod karon, dili ko mahadlok ug ulod. Pero society tells me nga dapat ko mahadlok, so hadlok hadlok pud gamay.

12. Star Singer sa Sunday School Presentation. I am awkward in presentations pero ambot lang ug unsa may nakita ni Teacher oe nga ako man jud ang tagaan sa mga solo. Di ra ba ko nindot kaayo ug tingog. Naa gani to one time nga nibroke sa kauwaw akong tingog pero maygani kay sabotable ra to kay bata pa man ko.. around 8-10 years old.

13. I sang in Catholic masses. Halos tanang classical catholic mass songs kay kabalo ko. I was a member of Campus Ministry pag HS. So bisan ug dili ko catholic, i sing my heart out sa mass. Tenor pa ang peg. hahaha pero mas prefer nako ang normal voice lang. And naa pa to one time nga gipagaw jud kog gihubak pero niapil gihapon ko sa practice. Mao to nadevelop akong lipsync talent.

14. Nagtuyok-tuyok ko sa banawa kay namasko! Pero with Friends. Naabot ko hangtod sa likod sa convergys banawa (sauna wala pa nang convergys, we call that further place as Kapakulan(?)). Dako dako pud to among nagain oe. Such memories.

15. Colonnade Mall Sinehan. Nitan-aw mi ug Sukob ni Kris Aquino sa Colonnade. Kuyog si Acha ug si Felmer. Gabonding lang ang drama. Nahadlok ko at pagfirst. Pero ana man si Felmer nga okay ra daw, so ni go ra pud ko. Dili man diay mingaw and actually daghan ug taw. Di lang colonnade, nakatan-aw pud ko sa country mall nga ako ra isa: TRON. Sa country mall ko nahadlok kay mingaw! hahaha blame it to the traffic sa gawas.

P.S. Karon kay dili na nako makaya nang mga arsa ug mga bug-at kay nabikil ni akong kamot. Sakit gihapon sha and dili ko kapangusog sa left hand.
Most might say nga dili kaayo ko masculine and act demure but mind you i got my share of manly stuffs. Basin gani mas manly than you can do. bwahaha

Manok: How to Kill a Manok bird.

Manok: How to Kill a Manok bird.

Leave a Reply

