MU Lies.

Nakonsensha to the Highest Level.

Si tatay kay concern kaayo sa akong nakaon nga spoiled that made my stomach “upset” gahapon. Paulion daw ko niya ug sayo if wala na koe concern kay para makarecover daw 100%. Nabaw tawn ko ug tubag ug mugna ug mga butang. Kanang tipong you lie so true, you forget it’s a lie.

OMG if he only know unsa jud ang reason nagabsent ko gahapon… Kabalo man pud ko nga dili kaayo mi busy so tolerable ra jud akong absense. And I believe this is not a negligence in my part as an employee of this prestigious company, I believe this is part of my responsiblity to my country’s biggest contribution to the world. #chos
if he only know unsa jud ang reason nagabsent ko gahapon kay malipay jud si Stella Marquez Araneta ug si MJ Lastimosa. #alamna!

Note: The last time nag-absent ko with the same reason kay tong naassign ko sa Makati! Naghalfday ko. Niana ra kong Joseph nga naglain akong lawas while on my comfy blanket. 😛

Si Araneta ug si Janine!

Si Araneta ug si Janine!

2 thoughts on “MU Lies.

Leave a Reply

