Mahadlok ko ug Juntis.

So far, there are only 2 buntis nga akong nakita closely. Ang akong first nga ate ug si 3rd nga ate. Nabuntis to si 2nd nga ate pero nilayas man sha sa amo mao tong wala ko kita jud nga heavy blown iyang tiyan.

Mahadlok lang jud ko magtan-aw. Labi na if kabuwanan. They look so delicate man gud. So fragile. Mahadlok ko nga if modool bitaw ko kay maslide sila or whatsoever, then sala na noon nako if madisfigure ilang anak etc.

I remember when si Ate (1st) kay buntis kay mahadlok jud ko magtan-aw sa iya. Akoy makulbaan taga lihok niya. Naa pa jud one time nga nagtan-aw ko ug tv nga kalit sha naslide sa akong atubangan. Hapit ko kuyapi oi. Maygani kay wala ra naunsa si Ate or iyang anak (si Miggy). And katong kabuwanan ni Ate kay ambot nalnag jud.. Di jud ko ganahan magpermi sa balay kay mahadlok ko.. What if mushagit sha? or what if maoros oros iyang waterbag in the middle nga magkaon ko? anong gagawin ko? basin ako ang unang makuyapan or unsa ba.

Si 3rd Ate kay currently buntis while writing this entry. Di pa man dako iyang tiyan so dili pa hadlok. Im praying for a healthy baby for them couple. 😀

Sa office if naai buntis kay di pud ko modool.. mahadlok jud ko. I need to get rid of this fear.

*******
Is it because kay ako kinamanghoran. Kailangan lang guro ko ug more exposure sa presence mga buntis. Yun lang and maybe macomfortable ra ko madugay.
#bestRegards!

Si Preggy Sister

Si Preggy Sister

Leave a Reply

