Si William at ang Apple Customer Service @ Shibuya

Apple, Shibuya.

Apple, Shibuya.

Nakakaloka si Kuya sa Apple store.

I was watching him sa iyang previous nga mga foreigner costumers and lalaki sha molihok. That prev foreigner girl’s voice was so loud so I was like gatan-aw ko nila the whole time. Pag-abot sa akong turn kay nigawas ang totoong kulay ni Kuya William. MAs babay pa nakog kinuptan sa iyang iPad. Naliki jud ko kay lalaki jud akong pagtan-aw niya all those time nga nagmamasid ako. Di ko karecover kung unsa ka sossy iyang little finger. haha

It takes one to know one. Show your colors. Basin natrigger nako sha sa the way i speak. Omg, I am scared of myself.

****
Anyways, I am so amazed about sa customer service jud diri. So ang Home button sa akonng iPod Touch kay naguba. At first crappy iyang feel nig pislit then nagsearch ko sa net and found out nga pwede daw sha maulian gamit ang alcohol/nailpolish remover kay dirt ra daw ang nagdasok. I DID THAT without knowing nga pwede diay mavoid ang warranty. Ug sa dihang wala naulian, nisamot na noon, di na jud mapislit ang button. AHAK! So Paranoid to the MAX ko nga basin pabayron na noon ko.

Pero si William, ako ra gismilan to know that we have something in common. Then after pila ka tuslok niana ra man dayon sha nga ilisan nalang nila. Wala man lang ko giquestion nga daghan kaayog scratches kay cg tawn tog kahulog ug kapila na.

I love Apple na!

Leave a Reply

