Kanamara Matsuri (かなまら祭り)

Honesly, akong plan ra jud for the day is to stoll/bike and magtan-aw sa mga flowers sa Yamashita Park dool sa amo. And so stupid of me nga wala ko gacheck sa sa weather forcast while naa ko sa sulod sa akong langob. Paggawas jud nako sa door kay nawerla ko sa kadag-om ug kataliksik! I know right!

And then I remember nga giinvite ko ni Javad (friend) nga naai Penis Festival sa Kanagawa! (Actually di man sya Penis festival, mura lag phallic festival haha). Di ko moindulge sa details, egoogle if you want to know unsay history sa Kanamara Matsuri (click me).

Ug sa makadali, instead nga magbike kay niadto ko sa train station and make my way padulong sa maong dapit. Ug mao kini akong mga nakita:

symbolic

symbolic

IMG_0790

tintin for sale.

tintin for sale.

eating phallic candies. Naa pud ko gipalit pero wala pa nako nakaon.

eating phallic candies. Naa pud ko gipalit pero wala pa nako nakaon.

Just random folks

Just random folks

That kuya is killing it.

That kuya is killing it.

Tshirt pa more.

Tshirt pa more.

it is better to light just one little candle

it is better to light just one little candle

*This is far the weirdest Festival I’ve been. And daghan kaayo foreigner didto.. mas daghan pag foreigner kesa sa mga Japanese! #saanAkoLulugar?!

Leave a Reply

