Toilet Que Horror!

you know what i mean!

you know what i mean!

First offense. Okay lang.
Second offense. Ana jud guro.
Third offense. GRABI NAMAN JUD!~ NORMAL JUD NING INGON ANI KA NGIL-AD!?

I posted sa somewhere nga i was so disgusted when the person in the other uniral was farting while urinating. He farted not once, but twice and I don’t know how to react. I act normal pero ang akong mind was like “wtf?”. I tried my best not to look at kung kinsa siya and give him my monstrous stare. I just cant. Kusog ra ba jud iyang fart. This happens a lot of times na.

Sometimes pud while nagahinaw ko and prepping myself before meetings, kay naa juy mga proud kaayo magdeposit sa toilet. Like naga fart pud nang bongga. like pot.pot.pot… unsa ni orchestra?

Hephep! the best part is not the orchesta fart melodies but ANG pagbagsak ug pagbuhagay sa ilang mga gibati which is makawerla sa akong kalamnan. Nganong dili man pwede discrete lang unta!?

QUE HORROR! Di jud ko maused to ani kung unsa ka Comfortable ang mga Japanese sa “Comfort” Room. And maybe now I know nganong naai music ang toilet options sa Lady’s room.

image

Leave a Reply

