Ang distance From Family.

What happened to that Kid sa middle?

What happened to that Kid sa middle?

*i think it’s time to publish this draft

I was a normal kid noong elementary. At nagsimula ang lahat noong High School.

Nagsimula ang lahat when I enrolled myself alone kay feeling independent naman daw ko. I bought all school requirements myself. And wala jud ko kabalo sa mga details, nakamata nalang ko one day and narealize nako nga daghan na kaayo kog mga secrets nga gikeep sa akong family. And I realized na the more maindependent ka, the more nga daghan kag secrets.

Though nagpuyo ko sa among family’s house since birth, but tungod sa school, I think being away from home often is inevitable. Tungod pud ana, daghan kaayog mga panghitabo sa school nga never nako gishare sa akong family, even a bit. My family has been protective. Once, naay overnight activity sa ANS-SSG, then wala ko nila gisugtan nga mag-overnight. Niuli ko paggabii and nibalik the following day. Thinking about it, wala ko kita sa logic and maglagot ko slight. But bisan pa, ila man kong gisupportahan in all my day activities. They finance my needs (and never pud ko naghimohimo ug mga ghost bayarin). PagHS, pag naay mga contest nga makadaug ko, wala na nako ginashare sa akong family. Naa gani mga event nga akong apilan, dili nalang ko magsulti. I keep it all to myself.

My family has high expectations. I can feel that. They see the end, wala na nila gimind ang means. Second year high school, 1st grading. Kailangan muadto ang parents para kuhaon ang report card. Before hand, niana ko sa akong mama nga top 18 ko mother. Ana sha oks lang na dong. Pero deep within diay niya na-sad sha. Pag-adto niya sa school, giingnan sha sa mong teacher nga top 2 ko.

And I really don’t know nganong nawala sa akong mga likes ang pagshare sa akong mga happy experiences sa balay. Graduation sa HS, ako naghikay tanan sa akong mga documents, sa akong mga kailangan sa akong future. Few weeks before the graduation giannounce ang Honor Students. I was so happy by then and it seem so sureal pa. 2 days before lang sa graduation, nitug-an ko sa akong family nga valedictorian ko.

I mean I love my family, and wala ko nag-aim sa element of surprise. It’s just di nako feel nga motug-an instantly nila. Maybe dili lang jud ko close sa akong family. I really hate man gud kana bitawng iistorya ka sa laing taw and then sa imong atubangan. Ewan, di ko ganahan ana nga situation. #awkward

College. Philnits. First try I failed. I told them nga nagfail ko. And I can swear nga I hate my father. Niana sha nga mao dawng wala ko kapasar kay sigi ra daw kog tan-aw ug tv. I HATE that day! Nakayawyaw kog pinakalit. Like kamo nalay pagtoon feel kaayo ninyo dali ra kaayo da. Makasira ug moment. SO, the next time nga nakapasar na ko ug Philnits, wala na ko nagshare.

College graduation. And parang nahimo na nakong pattern nga 2 days before sa graduation na ko moingon if ever naa man koe award. I thought wala silay idea pero when my father get my birth certificate sa NSO, naa diay didto sila Alberto! Then akong papa is natural talkative jud. Dira na niya nako nakuha akong katabian basta naa sa akong crowd. Pero si papa walay pili ug crowd, tanan storyahan. Nagtalk na diay sila nila and nagtug-an sila nga Magna akong peg. In short, nabali ang situation. Ako ang wala nakabalo nga kabalo sila. Anah!

And until now, di nako nagashare sa akong parents sa mga actibidadis nako sa work. I keep it to myself nalang. If maasign gani ko somewhere, dili na kaayo nako iisue. Light packer ra man pud ko.  So 2 days before ra japon ko naga-ingon. 2 days before ko nagingon nga magmakati ko. A week before ko niingon nga magjapan ko(1st time). 3 days before ko niingon nga magjapan ko(2nd time).

Mwah!

 

 

Leave a Reply

