Random Memory: Lesson Plan ni Sir.

Back in 1st year high school… A time nga virgin pa kaayo ug pangutok

Nagretire na si Sir Empuerto. First Teacher sa HS. First subject sa morning. Subject: DRAFTING.

Bugalbugalon kaayo sha and lingaw ang klase. Permi lang mi katawa. Moreover, naay cgg adto sa room lalaki nga magwhite tshirt. Usahay kay magsando. Ana si Sir, iya daw tong stujante sa una nga gitabangan ug paskwela. Nitoo ra pud ko.

Sa ibang dako, naai assignment si sir Empuerto gihatag. Wala ko kabalo mao diay to iyang basehan sa usa ka task nga wala koi care. Naa diay shay pasuwaton sa iyang lesson plan. Ug tood man, ako ang nakadaug. haha. UU, nindot ko ug penmanship sa una. Azen jud. karon kay ambot unsay nahitabo, pangit na kaayo. Nakathink lang ko sauna, nga work man na sa teacher nga magsuwat ug lesson plan, dili man na sa estudjante.. Ug tungod kay virgin pa kaayo ko, nisuwat ra pud ko sa walay duha duha.. Pero daghan kog sayop. In short, wala nasatisfied sa akong output. Hahaha and wala nako nahuman ang kato nga work item.

Mao gurong walay time magsuwat sa iyang lesson plan kay tungod busy entertain sa lalaki nga cgg adto sa room. UG sa dihang di pa usong gaydar atong panahona.. ug sa dihang wala jud ko kabantay nga uyab diay to niya. Pak! Ganun. Ug wala jud ko kabalo nga babayng pak-an diay si Sir.

Love you sir Empuerts! #wishingYouAllTheBestInLife

PS: Nastress kog pinangita ug picture ni Sir Empuerto oe so kani nalang nga pic akong idisplay. By the way, retired na diay ni si Sir Empuerto. Nag-enjoy na ni sha sa iyang life guro karon.

getimage

Leave a Reply

