Sana’y Wala Nang Wakas.

Nakafeel na ka anang feeling nga ganahan ka nga dili na mahuman ang  week?

Mao na akong feeling karon.

Nastress na si Joshua. Pero ngano man jud na nga kung ganahan ka nga dili mahuman, murag dali naman noon kaayo modagan ang panahon. Sadya ba talagang mapaglaro ang tadhana?

Haizt.

Honestly, di ko ganahan motake ug exam (JLPT). Mahadlok ko sa outcome. Pero bakit ang exam na ito ay parang mali na gusto ko namang ulit-ulitin. I don’t know why. Ang ana na gani ta sa atong tinood na kinabuhi, ang ana japon sa mga exams. #saanAkoLulugar

I just pray nga I will be in my best form/mind sa weekend. Help me God.

P.S. Dili nako mogamble ni Lord oie. Last time, I said, if makapasar ko Lord magmadre na jud ko. Da! gihagbong noon nang bongga.

6463ca531a6b653a2b5044bb33308a883deebad6493d9c2406d01cbe1cb94b6e

Leave a Reply

