Karuta Cards (小倉百人一首)

There is a reason nganong dili kaayo ko nagatan-aw ug mga anime.

The reason: Naa koi Connection issues.

Sakto ba akong term? Basta naa koi kanang mafeel connected ko sa anime nga mura na noon kog mag otaku mode. Like for example, tong bata ko. Pokemon. Nagcollect ko ug hundred cards. Memorize nako ang original pokemons by heart. Flame of Recca. Naa koi list of all mahiwagang sandata (drawn by yours trully) with matching kanji nila. Memorized by heart. Asta ang dragons ni Recca. Hunter X Hunter. Nagcollect pud ko ug cards nga daghan sa katanan. And memorized ang flow sa Nen.

Daghan pa to like beyblades, tamia, yoyo, etc.. mafrustrate lang ko madugay.

And now this Chihaya Furu. Ug mao man, nagpalit jud ko ug Karuta cards. Nagdownload ug mga Karuta apps sa phone. Bahala nag dili pa ko kasabot karon. I know sooner masabtan ra ni nakong 100 kabook poems. Nacurious man gud kaayo ko sa game. And na-amaze ko nga by this way kay murag maimortalize ang mga poems sa japanese. And na-amaze pud ko sa speed sa mga players.. ug NAAMAZE jud ko nganong lahi ang Nihongo sa una sa Nihongo karon.. grrr.

Naniwazuni Sakuya kono hana
難波津に 咲くやこの花
In Naniwa bay, now the flowers are blossoming.

12407333_1663230647250292_540121355_n

i feel nga kailangan ko mopalit kay akong room is meant for this cards. My room is tatami.

 

Leave a Reply

