Bakit di ko magawa? || Survival Run

First week sa tenocho(天王町) kay sayo jud ko and either 9:05 or 9:10 jud nga train ang akong masakyan. The second week was a disaster kay murag thrice kay 9:30 nga train akong masakyan. 9:30 nga train kay maabot ko sa Minatomirai (みなとみらい) ug 9:46. Late na na, azen.

The third week i told myself nga magsayo na jud ko. I can’t be like this forever. I should discipline myself. Ug tood man determined kaayo ko nga mosayo ug mata. Pero bsag unsaon, dugay man jud ko makamata gihapoin oie. #ahakaThisLife And i realized na ang last train ( I call it last-hope train) is 9:19 diay kay para maabot ko sa office ug 9:38. Ang late timein diay namo is 9:45. Muhawa ko ug 9:15 sa and naga-SURVIVAL RUN ko every morning as of the writing ani nga entry. grrr

And i ask myself. Bakit di ko magawa? Wala man ko naga-ingon ani sa Moare. What’s with this tenocho place?!. And lately, naa koi madungog nga babae nga voice sa kwarto sa early in the morning. Unsa man na oi. #SaanAkoLulugar

survival rn

Leave a Reply

