Im not a Shoe Person.

Dili ko shoe person kay since elementary years, di jud ko ganahan ug rubbershoes! And basta lalaki gani, rubbershoes jud na kay para suitable daw for running, para lakaw, para sports, para basketball!

I hate rubber shoes since sauna kay all rubber shoes has this rubbery drama sa sole which is for comfort daw but that drama makes me taller! Di ko ganahan nga motower ko sa akong mga classmates who are vertically challenged (which most of them are). And because of that, dili jud ko mahumaling ug rubber shoes and nifollow na nga dili na noon ko Shoe enthusiast jud. Actually there was even a time nga akong tanang sapatos kay converse chucktaylor style. tulo kabook nga same ug dagway lahi lang ug color. For me, dili man mo matter ang unsa ang dagway oe. If it works then I wear it even for a lifetime.

Natrigger ni nga post kay akong friend nga si Ricku Osaka ( The Saka sa Sakamichi nga kanji, according to him) kay bag-o lang nako gifollow sa instagram and all his posts are about shoes and the like. And all iyang ginalike kay mga Shoes pud. In short, addik sa shoes tong bataa nga gikan pa sa Hokkaido nga nagspecialty (専門) ug Architecture (建築) diri sa Yokohama. Sha diay among Sub-Leader sa English Camp nga Pink Team ko.

6637282275_242f573c21_o

hangtod karon kay ginaimagine pa nako unsay form sa tiil sa sulod aning mga Mcqueen shoes nani.

Leave a Reply

