I Need Signs.

Dear Pag-ibig.

Tawga na ko ug bitter, hopia, whatever
PeanutBitter, naghihintay, ug alone forever.
Ayaw lang jud kog ingni nga wala ko nageffort for you,
Kay God knows nga para nimo, ug unsa akong gi-gone through.

Kabaw man ko nga sa ending ako ra ang magsakit
I know it from the start, even friends warned me about it.
Pero okay ra man pud guro if even sa slight signs, maghopia
As long nga happy ko tungod naa ka, akong friends willing ko iitchapwera.

And yeah, buang ko if mao nay mahitabo.
Pero oks ra na oe, Kas-a ra bitaw ko magbinogo.
Ako pa gitrace ug ngano ug giunsa nga naing-ani ko..
Giunsa ba ko nimo nga murag haskang lumaya jud man kanimo.

Nagsugod ang tanan sa hi, hello, how are things goin on?
Sa kumusta naman ka? take care ug i hope to see you soon.
Ug sa mga patuchada, ikaw nagasakaysakay.
Ug sa mga igatigat, kabaw ko nga ikaw nakabantay.

Ug nagtoo ko nga ikaw molikay, pero ngano man Pag-ibig?
Gasakaysakay man noon ka, manginvite pa ug mga event!
Ug abi ko nga hala, game ning tawhana ni. Ikaw na ba?
Pero usahay mawala man ka. Walay commu. So ako kay matingala.

Mas better if molikay ka nalang Pag-ibig, if wala man juy future.
Ayaw ko tagaig mixed messages, lisod na if magwant ko ug more.
Mas nindot if sayo pa, ato na ning tapuson
Kaysa magkadugay, magkasakit ang akong dapat antuson.

Basig too nimo nga naa ko pirmi if imong kinahanglan.
Basig too nimo nga mopatay ko para ikaw makab-ot lamang.
Hunahunaa nga susama sa chewing gum nga magkadugay motab-ang,
Ang akong pagbati nagkahinayhinay pud ug kawagtang.

Unsa man jud Pag-ibig, kailangan na ba jud akong angkonon?
Basin naghinuwatay ra ta, giatay baya sa panahon.
Kauwaw pud ug if moconfess ko nimo nya imo ra kong busted-on
Tell me if that happens, how am i gonna move-on?

Is it really worth to take the risk nga moingon jud ko sa akong gibati?
Or should i just enjoy the friendship nga sadyang nagkadugay, nagkabati.
For once, ipafeel gud sa ako if unsa jud, kay obvious na jud kaayo ko.
Pero ngano man nga imong tubag kay murag dili, murag gusto?!

I’ll give it time. Mubuhagay ra jud ni tanan puhon.
Kay murag ako ra jud ang nagcare. Ako ra ang di kamoveon.
Unsa ba oie nga mura man noon kog highschool sophomore,
My God! Ug unsa akong dapat buhaton, I need signs pa more!

 

Disclaimer:  Not influenced by real life experience. This is purely fiction.

11061353_1100152766669073_9139453334143670985_o

Pag-ibig, Kaning gyoza para unta ni nimo pero…

5 thoughts on “I Need Signs.

  1. Char dili kuno influenced sa real life experience.

    Mas maayo pa na mu-confess na lang jud ka. I know dili sha ana ka easy, but take risks. If you win, you will be happy. If you lose, you will be wise. To love is to risk. And not taking that risk is a much bigger risk. Dont play safe or you’ll die wondering.

Leave a Reply

