Music: Di ko Kasabot, Sia!

Ambot lang if ako lang ba ang naai ang ani, pero naa juy mga kanta nga bisag unsaon nakog balikbalik kay di jud ko kasabot sa lyrics. Not dili kasabot sa meaning sa kanta, pero di jud ko kasabot sa words. Omg. Bisaya na jud guro ko kaayo, di na ko kasabot ug English. So I searched, si Sia kay Australian man diay so basin naka-add na sa iyang murag nagastorya lang ug notes, not words lol!

So here is the song nga kailangan pa jud nako isearch ang lyrics kay di jud nako masabtan ug unsa ang mga words, no matter how gibalikbalik na nako ug taman.

And after nasearch, i realized sad kaayo sha nga song. Same with Chandelier sadness.

PS. Dugay ra ko kadungog ani nga song pero niresurrect akong curiosity kay gikanta ni sha sa punong babaylan nga contestant sa American Idol nga apil sa Top3 na. LA Porcha ang name sa punong babaylan kay basta iyang buhok iyang signature. Di na niya kailangan ang payong.

One thought on “Music: Di ko Kasabot, Sia!

  1. Bati baya kaayo ug comments si Laporsha sa LGBT community. Anyway, gnahan kaayo ko sa This is Acting na album ni Sia. Paminawa gani ang Alive, Cheap Thrills ug ang akong pinaka fave, Reaper.

Leave a Reply

