Nina.

So nagligaliw na pud ko. Scanning my playlists sa akong ever supportive ipodtouch. And nakita nako akong mga gipangpurchase sa itunes store. I admit pirate ko, pero naa man pud mga times nga nagapalit jud ko ug songs jud para hinaot makasamot padato sa mga artist mahatag sa artist and what it due sa ilang art nga ginahimo.

And then while scrolling, narealize nako nga ang akong first purchase sa itunes store is 2 songs from same artist. Yeah si NINA! fan man jud guro ko aning bayhana ha kay i think i mentioned pud nga the first album nga akong gipalit (kanang hard cd jud) kay katong LIVE! nga album ni niya. Though pirated noon to akong napalit pero Type A pirated pud to. So yeah, fan jud ko nya. The two songs are: Jealous and Someday.

 

 

Leave a Reply

