Morning Disaster.

The Last time nga na accident ko while gasakay ug bicycle was back in my Elementary years, murag grade 4, 5 or 6. Kay basta it was a time nga pagtulimbang sa bicycle kay natukod nako akong kamot so one week ata to nga dili nako mastraight akong arms. I thought nga forever na jud to nga di mapiko akong arms. Good thing naayo ra. It was also one of the reason why niundang ko ug bike and the next time i did kay naa na ko sa Japan (10 years after? :D)

This time, sala jud to sa mga plywood ug sa lolo nga wala man lang nagwara wara para makaprepare ta ko nga magslow down. Shit. Okay sala nako kay wala ko nagdecelerate kay ganahan ko sayo maabot sa office kay para sayo ko kauli kay it’s Wednesday. People go home early on Wednesday!

Shakoy sa tanang Kashakoyan. The plywood nga abi nakog nipis ra is baga ra much. duha pa jud nga plywood. wala pa jud gisikit. So duha nga immediate bump nga wala nakaya sa akong petite bicycle and there I go crashing sa fence beside the road. Resulting to a bruised face, chin and elbow. Wala ra ko napiang kay sure ko wlaa ko nalamba, nihalok ra ko sa wall. I even forget the song playing while i crashed to the unknown. And paglingi nako naa si Shema sa akong likod. I have witness. hahaha

And so here i am with a face mask trying to fool the world nga i got cold, when the truth is I got bruised. Lol.

Sometimes injuries and accidents are permitted in our life para naa tay mablog. Hahaizt!

#SummerIsComing.

rhihanna

Hahaha d ra pud ang ani akong transformation. 

Leave a Reply

