Orange Camp 2

13288396_10208317086836641_413892177_o

Orange Team minus Kalle because he disappeared the moment the people started otsukaresamadesing each other.

So last weekend was my scheduled camp napud. Mao ni ang first camp nga wala si Miss Rhea. I was all alone #charlang . Bitaw oie weird kay mao ni ang camp nga gamay rag mga bata.. There are like 10 kids sa among groud. And there are only 3 groups. So around 30 ra ang bata. Small Crowd!

Nonetheless! Lingaw japon sha though di ko ganahan sa thought nga nagakaon ra ug bento sa gawas. I dont’ really want to feel the nature while eating. Labi na ug ang sagbot nga imong gilingkuran kay basa.

Im not sexist pero i can feel it deep down my bones nga kanang si Paraguayan guy is bitchy bakla. Though we talk every now and then, makafeel ko nga naia something wrong. Something bitchy sa iyang batasan. But i realized now nga dapat dili ko mojudge oe kay like ni Kalle nga maglagot jud ko kay rude kaayo kay buutan man diay. Though mura shag gagohon pero he cares about his teammates man diay. He makes sure everyone have eaten, etc.

Probably will join another camp maybe a month from now. The only team nga wish ko mamember is RED Team. Di ko moundang ug apil ug camp hangtod di ko maRed TEam.

PS. Si Moe kay magQatar nya makigkita napud sha namo ni Pag-ibig. Hahaizt. Ewan ko nlang talaga. I moved on na raba. Ayaw ko ipabalik sa level 1.

2 thoughts on “Orange Camp 2

  1. Haha..glad nagenjoy gihapon ka, Joshie. Balik na pud kag alsa og mga bata sa imong shoulders. ikaw na jud. 😀 Nakauli na lang ko, wala jud ko na-Red team. isa sa akong frustrations sa camp. Na-red team na tana ko once pero ila ko gipabalhin sa Blue kay naay volunteer nga wala nitunga. T_T Best regards kay Pag-ibig. hahaha…Gareserve gihapon kog judgment kang Kalle kay he can still be shitsurei at times. Ijou desu. :p

    • Haha.. Thanks Miss Rhei. Namiss jud nako imong mga kabibo sa camp. T_T funny kaayo si Lord kay tulo ra ka group so 3 colors thena ng 3 ka colors mao ang colors sa 3 camps nga akong naadtoan.. blue pink ug orange. 😀 Yeah. Kalle.. bootan sha diay oe.. dili friendly pero caring and buutan. 😀

Leave a Reply

