Dili ko Friendly.

Yes. Accepted man nako ang fact nga akong aura kay dili friendly. Labi na if I’m alone. Murag tan-aw jud sa mga taw kay snob ko and maldito. Pero I’m not. I know deep inside that I’m not. It’s just normal sa akoa nga mag silent ra jud sa kilid and seems not approachable. Maybe i can trace this back to the days where i am so concerned on concealing every details of my lukarets nga self. You know kanang hiding one’s self gud. alam na that. And so i became a man of few words sa tanang social events.

Pero I know nga if once makigtalk na ang tao sa ako, I am the understanding kind. Kanang tipong, i try to sabot unsa imong gusto iyawyaw. Kanang though rude na imong topic, i still try to sakay sakay para lang madugay atong stinoryahanay. I am also the kind of person nga dili ko nagaopen ug topic (permi). PEro once a topic emerge, i can contribute to the burning flame.. lol.

Dili man pud guro ko maldito ug nawng no? Labi na jud ug magsolo flight ko. I feel nga mahadlok ang mga tao nako. Mao na ang reason nga sometimes I just need nga naai kuyog kay if naa koi kuyog friendlier akong aura. haha

resting bitch

Me sa mga Social Events.

 

2 thoughts on “Dili ko Friendly.

  1. Resting bitch face syndrome yan. 😀 Nakasmize ka kasi all the time na parang may ANTM couture photoshoot with Gilles Bensimon. #tyralikesthat hahaha…

Leave a Reply

