I killed Duterte.

Dili jud ni usual ug normal nga magdamgo ko ug presidente.

Ambot ba unsay nahitabo nga ako man ang nahimong kontrabida, we are a group and i don’t know kinsa akong mga kuyog. Basta all i know gigukod ko ug mga armadong mga police and to make the long story short, naabot mi ug palayan. Nagdukoduko mi. So thrilling. Never thought kabalo diay ko mokamang sa rice field. And then naai pulis nga nibarog. Gipusil niya akong kauban. Gipusil pud sha pero wala naigo. Naa ko likod sa akong kauban so ako pud sha gipusil. Da, Patay bullseye sa ulo. And then nireveal sa akong mind kinsa akong gipusil. It was newly-elect Rodrigo Duterte.

Dont get me wrong kay supporter ko ni Digong. I don’t know what happened.

What if? What if ako ang napatay ni Digong, makamata pa ba kaha ko sa akong damgo. Unsaon nalnag nako pag-explain sa akong family ang mga makahibulangang mga butang sa akong kwarto. haha. I mean Ma, Pa, it’s not what you think. lol

duterte

2 thoughts on “I killed Duterte.

Leave a Reply

