Pokemon Go!

At first i told myself nga dili ko magdula ani kay abi jud nako nga same ra ni sa akong nafeel while magdula ko ug Pokemon sa Nintendo 3ds system (nga by the way, pila na ka months wala nako nagamit). Im not a fan of RPG games jud.

But kinain ko lang ang aking mga salita. I installed it and the rest is history. I loved the game and mao ni ang duha(2) ka reasons.

  1. Laagan ko. Thanks to my walking endurance abilities and ang urge nga magbike bike na walang goal. Pokemon go gave me another reason para maglakawlakaw lang. Pariwarang buhay. Mas lingaw maglakaw lakaw. Mas lingaw mag bike bike. Gitagaan ko niyag laing goal sa akong life.
  2. Nostalgic. Ang isa diay sa reason maong wala ko nalingaw sa Pokemon X nako sa 3DS is because dili ko familiar sa mga pokemons. I am only 100% familiar sa first gen pokemons and mao na tanang pokemon sa Pokemon Go. Back in elementary, memorize na nako tanang pokemons and ilang evolution. It brings back too many memories.

Right now, nakuha na nako akong mga ganahan jud nga pokemons which are:  Butterfree, Dragonair, Gyarados and tanang Eevee evolutions.

My next goal is to get Omanyte and evolve it to Omastar.

butter.jpg

Leave a Reply

