The Thrill.

It’s been a while since i do this blind dating thing. Kana gung makigmeet ka ug someone nga wala kay picture niya so wala jud ka kabalo unsa iyang nawng. Mura lag old-school textmate pag HS. haha

Pero a little unfair kay kita sha sa akong face kay naa man sa akong profile (T app, not G). So why did i choose to go? Tungod i want to try something back kay kanang mga mameet nako nga naai pic, madissapoint lang ko. So this time, i was ready for all the disappointment. Thinking, this will definitely fail but its okay. Got nothing to loose but plete ra bitaw and since nagapokemon go man ko so win-win ra.

Disclaimer, i do respect all people nga akong mameet. Regardless if unsa pa nang hitsura ana. And i better like someone nga moinitiate ug talk kaysa someone nga ubod ng gwapo. I said this before and i say it again : Tabian ko, pero dili ko ganahan nga ako permi mag initiate ug talk/topic.

And so comes the moment… Ana ko niya nga unsaon man nako pagkabalo if kinsa ka, wa man ko kita sa imong face pic. Iyang reply:

紺色の服で紺色のカバン持ってるんですぐわかると思いますよ(^-^)
(Im wearing a deep blue shirt carrying a deep blue bag. I think you can easily identify me.)

Hahaha and all the memories pag highschool ug college nangbalik.. Lol ang ani jud to sauna.. Ang ani jud tong mga words. hahaha How exciting.

And then wala dayon ko kita niya kay gikan pa ko sa pokemon gym nearby nya nagchat na sha. niadto nako. napildi na ang gym. nakabutang nako ni lapras. gikulbaan ko. nagbarog ko. nakahunahuna ko last minute ug sakto ba ni akong gibuhat. Unya…

(to be continued)

Man-with-hands-up

One thought on “The Thrill.

Leave a Reply

