Networking.

Nagsugod sa chatchat.
Nagsugod sa igatigat.
Nagsugod sa Tara magkita ta.
Natapos kay Networking diay ka.

Ana ko kapoi sig apas ni Pag-ibig.
Let’s light the fire, ngita tag laing kilig.
Nagmatch, nagmeet, nagspark kadiyot.
I thought (again), mao na ba ni ‘yot!?

Short-lived kilig, abi kog mao na.
Ug sa dihang Networking ang gioffer sa kigwa.
Sige daw, patulan ta ni, tan-awn ta,
Pero ahak nalay kulang giganahan pud ko ba.

So ana ko, let me think ’bout it for a while
Kay di ang networking akong like kundi ikaw, bai!
Ug kay tungod galingawlingaw ra ko ana ko diritsu “suki dayo”.
Ug unsa ba kay imong tubag kay-“Arigatou!”

Atay nalang kulang so ana ko undangon ta ni.
Ana ko i will not accept thy business offer to me.
Ana ko if this is the end then let it be.
Pero nganong ana man ka nga let’s still be friends, daiski.

Maybe he’s lost with the translation kay suki akong gigamit before.
So ginasakyan ra pud ko niya and used that same word to lure.
Pero dong, Pinoy ni imong kastorya.
Ilara na ang tanan, ayaw ang pinoy nga nahigugma. (lol)

Matod pa nila sa gugma walay buta, bungol ug gender.
Sa gugma tanan equal kay we’re all hoping sa forever.
Pero naay limit sa pakamanhid, pabogo-bogo, sa pagkatanga.
Naay limit sa mga feelings nga gamaoy nga wala ra damha.

starbk.jpg

Leave a Reply

