Usa ka Batalyon.

Usa ka batalyong sala.
Usa ka batalyong pagduhaduha.
Usa ka baltayong bakak,
Para sa natapos na gugma.

Unsa bay nahitabo nga natapos man ang tanan
Abi ko bag hapit na ang atong dreamed nga kasal.
Tungod ba kay murag mahadlok na ko ug commitment?
Or kay tungod ba gikapoy na ko sa imong non existing pahirit.

Ana ka antos lang ta kay para ni sa atong future.
Ana ko, cg somehow we’ll work this through para sa forever.
Pero kabalo ka nga ganahan ko mag-explore, maglaag2x,
Mag-enjoy sa akong youth, magcreate ug mga pangarap.

Pero unsa bang panghitaboa nga ang pangarap, pangarap lang jud diay ang ending
Mag 30 na ta, wa pa gihapon nahuman ang imong “just keep-believing”
Ang akong ovaries very ripe na,
Ayaw nag huwata nga moabot kog kwarenta!

Gihunahuna ni nakog pila ka mga buwan,
Nag-war ko sa akong self kay di na jud mapugngan
So gitapos ko ang tanan kay gikapoi na ko sa cgg away
Nagfall out of love jud guro ko, mayntag di ko magmahay.

Ug sa pila ka batalyong should i or should i not,
Natapos ang tanan sa: Goodbye, now we must part.
Ug usa ka batalyong luha ang natagak jud para nimo
Usa ka batalyong kahiubos, what ifs, ug if you only knew.

-Babayng Pak-an

wahtif

Leave a Reply

