Luha Nalay Imo

Luha nalay imo.

Gahuwat ko sa ato.
Naghuwat ko sa tago.
Murag di jud ata itugot sa Ginoo.

Sa dugay natong tinago
Sa dugay natong panibugho:
Walay asong makumkum, matago.

Ana ko, unsay tan-aw nila nato?
Ana ka, pasagdii nang mga tawng bogo.
Pero walay aso kung wa’ay gabagang kalayo.

Sa paghuwat kanimo niabot si amigo
Ana pud sila i deserve better kaysa imo;
Kanang akong maangkon, kanang akong mapangsigarbo.

Gatoo man gud ka nga ako permi imo
Wala ko nimo higti, though willing unta ko
Basin nakalimot ka nga sa imo, nagbinogo jud ko.

Salamat ni amigo, move-on ang show
Nya unsa man ni ato? ebestfriend ko nimo?
Haler intawn! karma lang nyay nimo.

Magmove-on na tang duha du.
Pero mayntag kalipay sa imo magpalayo.
Luha nalay imo, karma, regret ug sip-ong gatulo.

-Babayng Pak-an

better

Leave a Reply

