Happy 60th Bday Father.

Sa atong mga gipagdaanan.. Ikaw unta mabulahan.

Sa imong kasabaan ug katabian kung aha nako nakuha akong slight nga batasan. Ikaw unta mabulahan.

Sa tanang support nga gihatag sa ako. Sa paghatod hatod sa tanang balay sa akong klassmate para sa project. Sa tanan-tanan. Ikaw unta mabulahan.

Sa pagpangasaba sa ako sauna aron magtoon ko nang bongga. Ikaw unta mabulahan.

Sa pagpugos nako ug basketball sauna pero wala ra ko nimo gikulata ug imo ra kong gisuportahan sa akong tanang suliran.. Ikaw unta mabulahan.

Sa imong pagkaDiyosnon ug kanunayng pag-ampo sa among paglambo nga imong mga kaanakan.. Ikaw unta mabulahan.

Sa imong gugma sa amo. Sa imong mga sacrifices sa lima nimo ka anak. Sa imong pagshagitshagit usahay sa kabuntagon hangtod sa kangitngitan.. Ikaw unta mabulahan.

Love you Pa! Happy Birthday.

#september29

{PS} very late post. Nabusy ko. Nadraft ra sha.

fathers-bday

Father with mother and ilang friends sa church.

Leave a Reply

