Mother, i hope i made you proud.

I think ba, unsa kahay kinabuhi nako karon if namiga lang jud ko while nagskwela instead of focusing jud sa akong studies.

If babae ko murag pwede guro ko iinterview sa Jessica Soho as teenage mother.. or worse teenage mother of 5 kids. haha

So i was thankful nga ang gibutang sa akong mind ni mama is to study hard.

It makes sense now nganong i was such a nerd back then. I was so naive and innocent. Though hari ako nang lansangan sa dona christina banawa, Master sa mga larong lansangan (Kay dili pa uso sauna ang mga tablet ug smartphone), pero suki pud ko ug piso-piso nga arcade games though one time giapas ko ni mama kay di ko pwede magdula daw ana kay makabogo daw. She said, if keep playing those kind of games daw, mogamay da akong part sa brain nga nagaskwela and the other big part will be filled with the Mortal Kombat Shenanigans.

Mao na ang reason nga after school, kanang nagwork nako, gibalikan nako akong part nga ganahan ug mga arcade games. Mother, i hope i made you proud.

mortalkombat

Isn’t this pic so thrilling!

 

Leave a Reply

