Tan-aw Ta Sa Layo.

Lahi ra man jud diay if sa layo.
If sa layo ka motan-aw.
Makahandom nga mayntag makita ko
Nga sa ako ikaw padong maglakaw.

Permi man gud ko magdoko
Permi walay glasses kung mo rampa.
Pagtan-aw nako sa layo.
Halos tanang kasakit akong nadama.

GAhuwat ko sa akong halohalo.
Nagtan-aw ko sa layo.
Sa mga jeep, sa mga taxi sa mga tindero
Pero ikaw man ang nisulod sa akong ulo.

So niduko ko ug pinakalit.
I told myself. “Stop. This is it.”
This is the life nga imong gipili.
This is your new life. embrace it.

Pero what if sa ka init,
Moguho ang imong panagway.
Pero what if malimtan tika sa hingpit.
What if magkita ta sa diri nga dapit.

PEro that’s it. This is life.
Kutob na lang tag isip-isip.
New life and im trying to embrace it.
New life. New People. New whitwitit.

-babayng pak-an

new life

Leave a Reply

