Belated Happy Birthday to Me.

Im Twenty-Eight and i should be loving it.

True, daghan jud kaayog kausaban sa akong life sa year 2017. And this 2018, murag daghan gihapon guro. Im 28. More responsibilities in life. But alone. lol.

Bitaw oie. Watashia tsuyoi desu. Watashi ha jubun desu. Mao na ni akong mantra nga based sa speech ni Miss Rhea. It means I’m Strong. I’m enough. Though niana si sensei dili daw kaayo normal moingon sa imong self nga jubun desu, most likely kay sono mama de ii desu ang gamit. But i like jubun! kaya jubun po ako.

Mao ni sakit sa January babies kay ang Bday resolution ug New year resolution kay mausa ra.. But oks ra man nako oi. Di nako maglist ug lain.. Mao ra jud to.

Ang ako lang istress guro kay i need to build back my bank account. Lol. yes the greatest change/decision sa akong life is that i bought an investment that dried all my savings. hahahaha. So somehow, my balance sheet is not that balance and adjustment is a must.

26731073_10212953242619086_6113093784590785894_n

Thanks mga Batchmate nako nga nagsponsor ani! So Happy. Wala baya jud ko plano magpakaon sa office kay first only SV and up do that hahaha. Second: kay you know na, Oplan-Bangon-BankAccount. Million Thanks Batch 15 nga nkahinumdom and to master REZ! I miss you all. Please wait for me in japan. Hopefully makabalik ko ngara.

Leave a comment